شناسهٔ خبر: 15688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازي بردسكن خبر داد؛

اجراي پل لوله‌ای ۴ دهانه با هدف جلوگیری از وقوع سیل در محور بردسكن - درونه خراسان رضوی

كاميار رضا رياضی رئيس اداره راه و شهرسازی بردسكن رئيس اداره راه و شهرسازي بردسكن گفت: اتمام عمليات احداث پل ۴ دهنه لوله‌ای در محور بردسكن- شاهرود- طبس واقع در حوالي روستای ابراهيم آباد خراسان رضوی با همكاري خيرين و بخشداري انابد انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، كاميار رضا رياضي با بيان اينكه محور بردسكن- طبس يكي از محورهاي پر تردد و مسير عبوري ترانزيت كالا است، گفت: با اتمام عمليات احداث پل ۴ دهنه لوله‌ای در محور بردسكن- شاهرود- طبس واقع در حوالي روستای ابراهيم آباد عبور و مرور در اين محورها تسهيل مي‌شود.

رياضي با بيان اينكه عبور و مرور كاميون‌ها و ترانزيت كالا به سمت استان‌هاي سمنان و خراسان جنوبی از محور بردسكن – شاهرود و طبس انجام مي‌شود و از طرفی در فصل بارندگی‌های سیل آسا شاهد انسداد محور به‌ دلیل بروز سیلاب‌های فصلی بوديم، افزود: با بهره‌برداري از اين پل شاهد مشكلات اين چنيني نيستيم.

وي همچنين افزود: همکاری خیرین بردسکن و بخشداری انابد، باعث شد اين عمليات از مورخه از سوم آذرماه سال جاری آغاز و پس از یک هفته به پایان رسید.

رئيس اداره راه و شهرسازي بردسكن گفت: در اجراي این پروژه مبلغ ۳۰۰ ميليون ريال از محل کمک خیرین و مساعدت ویژه بخشداري انابد هزينه شده است.

نظر شما